Entertainment, Girlie, Lifestyle, Travel

In vacanta incognito in SANTORINI, cu ajutorul Christian Tour

Buna, dragii mei! Vreau sa va povestesc despre o vacanta superba pe care am avut-o in luna martie. Doar stiti ca dupa ce particip la galele de premiere, sunt atat de obosita si trebuie sa ma relaxez, asa ca aleg mereu vacante extravagante unde sa ma distrez la maxim si unde sa imi fac de cap.
De data asta, am facut ceva diferit. Mi-am dorit sa plec undeva unde sa ma relaxez, intr-un loc minunat, unde lumea nu ma prea cunoaste si unde pot fi doar eu cu mine.

Uneori plecăm doar ca să ne regăsim pe noi înșine. Avem nevoie de o pauză de la tot, avem nevoie de libertate, de a ne cunoaște prin ochii unor oameni care nu știu nimic despre noi. Și uneori, cărăm problemele interioare, iadul personal după noi, prin avioane, prin alte țări, pe lângă alți necunoscuți.
Uneori, nici măcar cea mai frumoasă priveliște sau cea mai discutată atracție turistică nu ne scoate din ale noastre și ne întoarcem și mai dezamăgiți acasă, dar de data aceasta nu s-a intamplat deloc asa.

M-am relaxat, m-am simtit bine, mi-am incarcat bateriile si am revenit cu forte proaspete pentru a filma un film nou care sigur va fi un succes real.
Bineinteles ca am apelat iar la vacantele organizate de Christian Tour, agentia mea preferata care m-a ajutat sa imi planific vacanta mea de relaxare in Santorini.

29594469_1882675488412296_5345918912152407325_n
Mie mi se intampla deseori ca in primele momente ale fiecărei călătorii, ba chiar timp de o zi – maximum două, sa ma gândesc şi sa discut despre problemele de acasă sau de pe platourile de filmare despre, ultimele evenimente sau pur şi simplu despre marile dileme ale vieţii.
În Santorini, mi-am dat seama că cea mai mare problemă a mea este alegerea următoarei plaje. Sau dacă să-i mai dau o şansă nenorocitului de Ouzo deşi m-a dezamăgit de atâtea ori în trecut. Am uitat complet de câtă muncă mă aşteaptă acasă, de paparazzi, de fani sau cine ştie ce ştiri îngrozitoare. Am uitat de ele, de fapt mi-am propus să uit de ele pentru că vacanţa înseamnă detaşare şi relaxare.

De fiecare dată când plec undeva mă documentez foarte bine înainte, citesc păreri, mă uit la poze, apoi îmi fac de acasă trasee pe zile, grupând obiectivele turistice de văzut astfel încât să fiu eficientă. De data asta, am ales destinatia si am lasat sa ma surpinda in totalitate. Înainte plecam cu toată casa după mine, pentru ca este tipic unei vedete de asemenea calibru ca mine, dar în timp am învăţat să mă limitez, constatând că nu ai nevoie nici de un sfert din lucruri pentru a fi bucuros in vacanta.
Am ales Santorini pentru ca pentru ca pe o insula ca aceasta nu trebuie decat sa te bucuri de ceea ce iti ofera locul, de la alunele si fisticul in caramel, la privelistea asupra craterului vulcanului, Fira, stradutele incalcite din Oia; sa te bucuri de tot ceea ce vezi.

29791253_1882675491745629_78685982251494579_n
Santorini nu este o insula cu o viata de noapte tumultoasa si de aceea am ales-o. Mi-am dorit o vacanta doar pentru relaxare. Desigur exista cluburi in orasele Fira si Kamari dar Santorini nu este chiar recunoscuta pentru petreceri interminabile asa cum se intampla pe insulele Ios si Mykonos. O parte a farmecului acestei insule se gaseste in atmosfera foarte relaxata.
Am ales de la Christian Tour o oferta speciala, care includea cazare 7 nopti la Hotelul Andreas, masa, bilet de avion, taxa aeroport, transport de la aeroport la hotel si asistenta turistica pe perioada sejurului. Poate va intrebati de ce am ales Hotelul Andreas, pentru ca este mai ferit, ca sa nu ma intalnesc cu multimea de fani si sa ma pot relaxa in voie.

Grecia-Santorini
In Santorini m-am decis sa ma relaxez complet, asa ca am ales o plaja mai ferita si m-am hotarat sa stau intinsa pe nisip fără şezlong, fără scăunel, fără păturică. Am cautat locul în care ma simteam cel mai confortabil, m-am asezat cu faţa în sus şi am uitat de orice.

M-am decis sa rad cu pofta de orice, nu sa rad când trebuie, nu când o cere situaţia ori la premiera unui film. ci atunci când chiar simt nevoia. Va recomand sa incercati si voi. Veti simţi cum dispare orice presiune o dată cu lacrimile ce-ţi curg necontrolat pe faţă. Febra musculară la abdomen după o seară plină de râsete e semn că ai făcut-o bine.

Am dormit pana tarziu, mi-am închis telefonul și am uitat de orice program. Am lasat totul să se întâmple de la sine, fără limite, fără presiune, fără obligații.

Am vizitat centrul spa de la hotelul la care am stat pentru un tratament spa complet, de la masaj oriental sau mediteraneean, tratamente faciale, sedințe de yoga, saună și cure de detoxifiere pentru a arata bine cand ma voi intoarce la Hollywood.

Va spun sincer ca Santorini poate fi vazuta aproape in intregime intr-o zi si este destul de greu sa te ratacesti pe o insula plina de plaje si arbusti inalti pana la glezne.

Am luat-o la pas pe stradutele inguste pline de case minunate cu florila ferestre, cu vantul partener de drum, am descoperit mult mai usor tot ce are insula de oferit, de la magari posomorati pana la pesteri cu apa de un turcoaz aproape ireal.

Iar daca la intoarcerea spre locul de cazare gresesti drumul, cum mi s-a intamplat si mie, te poti opri linistit sa privesti apusul care este cu adevarat deosibit din orice punct de pe insula.

Bineinteles ca am vizitat toate plajele de pe insula si va spun ca  sunt departe de imaginea clasică a plajelor acoperite cu nisip auriu, dar sunt, cu atât mai mult, unice si spectaculoase. Apele care scaldă aceste plaje sunt foarte frumoase ṣi curate, dar se adâncesc foarte repede, fiind recomandate doar celor care stiu să înoate.
Am vizitat plaja Red Beach, acoperită cu nisip rosu, de lavă, plaja White Beach – o plajă situată de partea cealalată a stâncii de la Red Beach, fiind accesibila doar cu barca. Mi-a placut mult pentru ca apa este potrivită pentru partide lungi de bălăceală, este foarte caldă si nu prea e vizitata de turisti, astfel ca nu exista riscul sa fiu recunoscuta.
Am vizitat si Kamari Beach – situată pe coasta de Sud-Est, pe partea nordică a Muntelui Mesa Vuono, cel mai înalt vârf de pe insulă. Este acoperită cu pietricele negre ṣi colorate, dotată cu umbreluṭe ṣi ṣezlonguri, dar nu prea mi-a placut deoarece este des în bătaia vânturilor. Din această cauză, marea este învolburată, în cea mai mare parte din an ṣi foarte periculoasă pentru cei care nu ṣtiu să înoate.

In schimb, mi-a placut foarte, foarte mult Faleza Kamari pentru ca este populată cu restaurante, terase, baruri ṣi magazine, fiind foarte potrivită pentru o plimbare la ceas de seară.
Cea mai mare si mai deosebita plaja este Perissa Beach, acoperită cu nisip gri-negru, dar m-am ferit de ea pentru ca este aglomerata fiind preferată de familiile cu copii ṣi de cuplurile ce doresc să petreacă ore în ṣir într-un ṣezlong, cu o carte bună în mână.

Eu vroiam relaxare si intimitate, asa ca nu am fost des acolo, dar era cea mai draguta plaja. Are zone dotate cu umbrele ṣi ṣezlonguri, dar ṣi multe zone libere, terenuri de volei, centre de închiriat ambarcaṭiuni nautice ṣi foarte mulṭi pomi. Plaja are o lungime de câṭiva km ṣi merge paralel cu o faleză îngustă, dar foarte animată ṣi populată cu terase, baruri, cluburi, restaurante ṣi magazine.
Dacă vreṭi să admiraṭi stânci de diferite forme ṣi înălṭimi ce coboară în trepte abrupte spre mare, trebuie să faceṭi o plimbare până la Far ṣi să cercetaṭi – cu privirea doar – golfuleṭele ce se deschid la picioarele lui, în trei puncte cardinale. Drumul până la Far merge paralel cu coasta Sud-Vestică – oferind câteva locuri Best View pentru observarea vulcanului ṣi a insulei Aspronisi – urcă în câteva serpentine uṣoare până într-o parcare micuṭă, fiind apoi accesibil doar pe jos. Priveliṣtile ce se deschid în faṭa ochilor – mai întâi pe partea dreaptă, apoi, pe măsură ce urcăm, pe toată zona peninsulară – sunt, cu adevărat, spectaculoase, dar nu sunt recomandate celor ce au rău de înălṭime. Clădirea Farului este foarte fotogenică, în special atunci când este proiectată pe un fundal de cer albastru, brăzdat de nori albi.
Indiferent de durata vacanṭei în Santorini, trebuie să vă asiguraṭi că aṭi acordat atenṭia cuvenită fiecăruia dintre obiectivele turistice menṭionate mai sus ṣi că aṭi păstrat suficient timp pentru meditaṭie, odihnă ṣi leneveală.

O vacanṭă trebuie să vă ajute să vă încarci bateriile ṣi nu veṭi reuṣi acest lucru dacă nu vă veṭi acorda zilnic răgazul câtorva ore de relaxare într-unul din locurile pline de energie din vecinătatea vulcanului sau, dimpotrivă, pe una dintre plajele de pe coasta Estică.
Găsiṭi un loc retras ṣi admiraṭi vulcanul în liniṣte pentru a vă încărca cu energia, farmecul ṣi frumuseṭea lui, petreceṭi o dimineaṭă întreagă pe un ṣezlong în faṭa mării zbuciumate de la Kamari sau pe nisipul negru de la Perissa ṣi gândiṭi-vă cât de norocos sunteṭi că aṭi ajuns pe aceste meleaguri ṣi cât de multe fotografii ṣi poveṣti veṭii duce acasă, pentru a le împărṭi cu oamenii dragi.
Bineinteles ca nu am ratat mancarea specifica zonei. Nici nu m-am urcat pe cantar de cand am ajuns acasa, sigur nu o sa mai intru in rochia pentru premiera filmului de la Kodak Theatre. Am mancat scoici si creveti Saganakisi cu siguranta nu am uitat de celebra musaka, am mancat sikoti, de biftekia, souvlaki, gyros, barbounia, astakos, tzatziki, pasta de branza iute si calamarii in toate variantele posibile.
Datorita agentiei Christian Tour, am avut o vacanta perfecta si m-am intors gata de munca, mai relaxata si mai dornica de aventuri.

christiantour

Santorini mi-a schimbat viata.

Privind insula de sus, in Fira , Santorini era un piesaj fantastic. Pantele abrupte, clădirile așezate în trepte, zugrăvite în alb strălucitor, acoperișurile albastre, precum și petele la fel de albastre ale piscinelor, parcă pictate de un pictor vrăjitor, te lasă fără cuvinte. Nu există altă culoare, acolo, în micile orașe ale insulei (Fira, Oia, Kamari, Perissa, Pyrgos, Emporio, Monolithos), decât albul cel mai pur, albastrul preluat de la marea în care a crescut această misterioasă insulă și roșul intens al tufelor de bougainvillea, care pătează cu sângele lor viu albul imaculat al zidurilor.

Va recomand sa vizitati Santorini si sa apelati cu incredere la Christian Tour pentru a avea o vacanta cu adevarat speciala. Cu siguranță nu am reușit să cuprind în rândurile mele toate atracțiile celebrei insule. Sper însă că v-am stârnit curiozitatea, că am reușit să redau ceva din atmosfera încărcată de istorie și culoare a acestei insule, pentru mine, acesta fiind vacanța de vis.