Entertainment, Fun, Lifestyle, Travel, Uluitor

O vacanta de neuitat datorita Hotelului Aurora din Mamaia

Buna, dragii mei! Pentru ca tot se apropie Sarbatorile de Paste, m-am gandit sa va ajut in alegerea destinatiei de vacanta si sa va recomand o vacanta la malul marii.

Nu, nu va speriati, stiu ca nu e vremea pentru plaja! De data asta, va recomand sa vizitati Constanta asa cum nu ati mai facut-o. Uitati de plaja, de nisip si de sezlongurile comode si vizitati obiectivele turistice.

aurora
Eu am avut o vacanta minunata in primavara anului trecut in Constanta, am vizitat numeroase obiective turistice si vreau sa va spun ca a fost una dintre cele mai frumoase vacante din viata mea.
Unul dintre cele mai interesante județe din România, din punct de vedere turistic, Constanța nu este doar o destinație estivală. Pe lângă plajele de la malul Mării Negre, Constanta se mândrește cu o mulțime de situri arheologice, zone naturale minunate și una dintre cele mai eclectice culturi locale din țara noastre, influențată de nenumărate popoare care și-au lăsat amprenta asupra acestei regiuni.
Chiar va marturisesc ca in momentul în care vedeam vaporul de la intrarea în oraş, păşeam deja în atmosfera estivală şi treceam prin oraş cu nonşalanţă, grăbită să ating nisipul, marea. Şi nu prea cred că am fost singura pentru care Constanţa însemna mai ales distracţii la malul mării. Nimeni nu spune că e rău ori dăunează cu ceva să vedem asta la Constanţa, dar ar fi totuși cam nedrept să vedem numai asta. Cu timpul am descoperit că acest loc are o mulţime de alte atracţii pentru turisti si este mare pacat sa nu le vizitam.
Ei bine, in aprilie anul trecut, m-am hotarat sa vad Constanta prin alti ochi, adica doar vizitand obiectivele turistice si nefacand plaja.
M-am cazat impreuna cu prietena mea cea mai buna, la hotelul Aurora din Mamaia, despre care am auzit numai lucruri bune, fiind locul in care va puteti bucura de liniste si confort, camere moderne, mancare buna si servicii hoteliere fara cusur. Am ales acest hotel pentru ca este amplasat aproape atât de plajă, cât și de orașul Constanța, deci îți permite să explorezi în voie zona și, totodată, să te bucuri de mare.

In prima zi, am vizitat Cazinoul din Constanta, inaugurat in 1910, unul dintre cele mai reprezentative simboluri ale orasului, ce m-a cucerit iremediabil. Nelipsit din pozele de vacanta ale turistilor si din vederile care amintesc de litoral, aceasta cladire impunatoare reuseste sa emane in continuare aerul perioadei sale de glorie, atunci cand interiorul sau era luxos, cu pereti frumos decorati si dichisiti cu candelabre sofisticate cu mii de margele si becuri ce atarna.

Si un detaliu de tinut minte pe care l-am aflat despre Cazino este ca in timpul celui de-al doilea razboi mondial a fost transformat in spital.
M-a impresionat frumusetea lui, arhitectura si grandoarea fiecarui detaliu. Chiar daca acum acest loc a ramas o ruina, dincolo de ferestrele sparte si praful care s-a asezat pe fiecare bucatica din Cazino, este o cladire de o unicitate incontestabila ce reuseste sa stea in picioare in ciuda vechimii sale si sa starneasca admiratie.
Dupa ce am vizitat Cazinoul din Constanta si am facut o multime de poze, am obosit si ne-am indreptat spre camera ca sa ne racorim. Noroc cu aerul conditionat din camera ca altfel lesinam de caldura. Ne-am indreptat spre restaurantul hotelului pentru ca vizitarea Cazinoului ne-a facut foame si ne-am asezat pe terasa frumoasa, cu vedere spre mare.

Aurora2
Dupa ce am mancat, ne-am pregatit sa vizitam alt obiectiv turistic din Constanta, Acvariul. Sunt o mare iubitoare de animale si de pestisori colorati, asa ca nu puteam sa ratez acest obiectiv turistic.
Acvariul din Constanta este una dintre cele mai populare atracții turistice din acest oraș și pe bună dreptate. Aflat pe faleza mării, la doar câțiva pași de Cazino, Acvariul din Constanța găzduiește peste 100 de specii de pești și alte animale marine din diverse zone geografice. Este împărțit în trei secții mari – Marina, Dulcicola și Pești Exotici, secția Marina fiind cea mai mare. În cadrul acestei secții vei putea admira și o impresionantă colecție de sturioni, precum și pisici de mare, steluțe și căluți de mare și alte creaturi simpatice.
Dupa ce am vizitat Acvariul, ni s-a facut si nou pofta sa inotam asa ca am mers la piscina hotelului, accesul la ea fiind gratuit pentru ca fiind fete destepte ne-am ales un hotel cu piscina. Ce mi-a placut cel mai mult la piscine, pe langa balaceala si apa cristalina este ca tratarea apei se face cu sterilizatoare UV, sistem ultrafiltrare si cu minimul de clor cerut de Directia de Sanatate Publica, asa ca nu exista nici un pericol de imbolnavire. Ne-am delectate cu bauturi racoritoare si inghetata servite la barul special amenajat si ne-am relaxat pentru ca a doua zi urma sa vizitam alte obiective magnifice.

7BB8C4A9-CE2F-40B2-A9ED-52B7A5AA7C02
Ne-am trezit de dimineata cu chef de plimbare si ne-am propus sa vizitam Moscheea Carol I. Având de secole o importantă comunitate musulmană, care și-a lăsat amprenta asupra arhitecturii orașului, nu este de mirare că printre cele mai frumoase lăcașuri de cult din Constanța se numără o importantă moschee, construită în 1912.
Bineinteles ca am vizitat iar Cazinoul, o minunata bijuterie arhitectornica, pentru ca prietena mea mai vroia sa isi faca cateva poze,pentru ca cele de ieri nu i-au placut.
Dupa aceea, am descoperit Centrul istoric al orasului, adica centrul vechi. Dinainte sa ajung la Cazino am admirat cladirile grandioase, vechi, istorice in adevaratul sens al cuvantului si mi-am dorit sa ajung pe stradutele lor pentru a savura fiecare detaliu.
A treia zi, ne-am propus sa ne odihnim, dupa atatea plimbari si am petrecut mai mult timp in camerele superbe ale hotelului. Camerele ne imbiau la un somn odihnitor, Decorate in alb, gri si albastru, cochete dotate si cu sistem de acces pe baza de cartela magnetica. Fiecare camera era prevazuta cu balcon propriu, care ofera o minunata vedere laterala atat catre Marea Neagra, cat si spre Lacul Siutghiol.
Bine ca aveam frigider cu congelator in camera, pentru ca ne cumparasem inghetate pe care nu le-am mai putut manca aseara si astazi ne era pofta de ele. Am ramas sa ne uitam la televizor si abia pe seara am iesit din camera sa mergem la masa.

Au fost 4 zile de neuitat si va recomand sa vizitati Constanta pentru ca este un oraș minunat tot timpul anului cu o mulțime de atracții turistice interesante ce pot fi vizitate indiferent de vremea de afară.
Si neaparat sa stati la Hotelul Aurora din Mamaia, pentru ca combina serviciile de cazare excelente cu dotari si facilitati menite sa va ofere confort si liniste pe durata intregului sejur la mare.